KLANT

Roos&Art

JAAR

2022

DIENSTEN

Visuele identiteit, Website, UX / UI design, Print & Digital, Social media

De uitdaging

Roos&Art wil dat haar potentiële klanten met haar in contact kunnen komen over schilderijen. De bezoekers moeten d.m.v. een filter direct kunnen zien welke schilderijen er nog beschikbaar zijn. Het is nu onduidelijk wanneer exposities zijn. Er mist een duidelijke stijl.

Het resultaat

Op de website kunnen bezoekers via meerdere kanalen contact opnemen met de kunstenares; het contactformulier of via verschillende social media. Wanneer bezoekers op de homepage komen kunnen ze direct informatie vinden over eventuele exposities. Onder het kopje ‘kunstwerken’ is het d.m.v. een filter knop mogelijk om enkel de beschikbare kunstwerken te laten zien. De website is ook in het Engels te bekijken voor internationale klanten. De website is volledig responsive en kan op ieder apparaat goed bekeken worden.

De stijl die is gekozen sluit aan op de stijl van de kunstwerken. Zachtroze pastelkleuren en donkerblauw contrast. Ronde hoeken met een stijlvol lettertype. Dit gecombineerd met verschillende texturen zorgt er voor dat de stijl naadloos aansluit op het schilderwerk.

Met het logo in drie verschillende formaten is het voor Roos&Art makkelijker om haar logo te gebruiken op verschillende media. Denk bijvoorbeeld aan een watermerk, op social media of voor grote prints.

De cijfers

BEZOEKERS

+2.700

BERICHTEN ONTVANGEN

+32

Jouw onderneming ook laten groeien?

Contact

LIEVER APPEN?