ONZE WERKWIJZE
Hoe we jouw onderneming kunnen helpen
Ons doel
Wij zijn er om jou te helpen met jouw online wensen. Of dit nu gaat om het maken van pakkende designs, strakke websites of sterke online marketing. Melman Media is er voor jou.
Met onze expertise en creativiteit streven we ernaar om jouw merk sterk naar buiten te brengen. We geloven in de kracht van design als een middel om winstgevend te zijn en een blijvende indruk achter te laten bij jouw doelgroep.
Visuele identiteit · Merkverhaal · Merkstrategie · Visuele identiteit · Merkverhaal · Merkstrategie
Website · Webshop · Fotografie · Print & Digital · Social media · Website · Webshop · Fotografie · Print & Digital · Social media
Marketing · Advertising · SEO & SEA · E-mail Marketing · Marketing · Advertising · SEO & SEA · E-mail Marketing ·
Wat wij doen
01
Stel je voor dat jouw merk een unieke persoonlijkheid heeft. Dat is eigenlijk wat we de “merkidentiteit” noemen. Het is als het uiterlijk en het karakter van jouw merk. Het omvat dingen zoals het logo, de kleuren, de letters die we gebruiken en de afbeeldingen die we laten zien. Al deze dingen samen maken jouw merk speciaal en anders dan andere merken.
Het doel van de merkidentiteit is om ervoor te zorgen dat mensen een bepaald gevoel hebben wanneer ze jouw merk zien. We willen dat mensen jouw merk bij je onderneming herkennen en er een passend gevoel bij hebben. Als jouw merk een sterke identiteit heeft, zullen mensen zich ermee willen verbinden en gaat het vertrouwen van jouw onderneming omhoog.
Om jouw merkidentiteit helder te krijgen hebben gaan we onderzoek doen, maken we concepten en werken deze uit. We bepalen zo het verhaal over jouw merk, het logo, de kleuren, de lettertypes, de ontwerpen en de afbeeldingen die we gaan gebruiken. We leggen al deze informatie vast in een “brand guide”. Een brand guide helpt je merk om consistent te blijven communiceren. Zo zorgen we ervoor dat jouw merk consistent en herkenbaar is voor iedereen!
02
Merkbeleving draait om hoe mensen jouw merk ervaren, welke associaties ze ermee hebben en hoe het hen raakt zoals jij bedoelt. Het is een voortdurend proces om de juiste indruk te creëren en een specifieke reputatie op te bouwen. We willen dat bij elke interactie tussen jouw publiek en jouw merk de juiste emoties en gevoelens worden overgebracht.
Om dit te realiseren, zorgen we ervoor dat alle elementen van jouw merk, zowel in print als digitaal, consistent en samenhangend zijn. Denk aan websites, social media, magazines, beursmateriaal, verpakkingen, video’s en foto’s. Elk detail draagt bij aan het uitdragen van jouw unieke identiteit en belofte.
Met onze uitgebreide netwerk en expertise kunnen we verschillende zaken regelen. Alles wat we doen, wordt met aandacht en passie uitgevoerd om ervoor te zorgen dat jouw merk op de best mogelijke manier wordt gepresenteerd en ervaren. We willen dat jouw merk opvalt en dat het een blijvende indruk achterlaat bij iedereen die ermee in aanraking komt.
03
Een sterke online aanwezigheid is belangrijk voor ieder bedrijf dat zijn service wil verbeteren, merkidentiteit wil versterken en meer omzet wil genereren. Door te focussen op lokale vindbaarheid in Google, het verstrekken van relevante informatie aan klanten en het benutten van positieve klantbeoordelingen, kunnen bedrijven hun geloofwaardigheid vergroten en nieuwe klanten aantrekken. Daarnaast biedt een sterke online aanwezigheid mogelijkheden voor digitale marketing en promotie, waardoor bedrijven effectiever hun doelgroep kunnen bereiken. Bovendien kunnen e-commerce mogelijkheden rechtstreekse verkopen stimuleren, wat de omzet verder verhoogt. Met een goed uitgewerkte online strategie kunnen bedrijven hun potentieel maximaliseren en succesvol groeien in de moderne digitale markt.
MERKIDENTITEIT
MERKBELEVING
Het proces
Leren
Voordat we zomaar wat maken, willen we graag jouw onderneming beter begrijpen. In deze fase onderzoeken we je identiteit, doel, waarden en missie. Door je onderneming beter te begrijpen zal het eindproduct beter aansluiten bij jouw wensen.
Ontdekken
Hier gaat ons creatieve proces van start. We doen onderzoek en verkennen een aantal ideeën en toepassingen om te ontdekken wat het beste werkt voor jouw merk, doelen en publiek.
Conceptualiseren
Met het onderzoek nog vers in gedachte maken we een aantal concepten om onze ideeën wat meer houvast te geven. We maken samen met jou de juiste keuze(s) die aansluiten bij de besproken doelen en werken deze uit tot eindproduct.
Afleveren
Dit is het laatste gedeelte. Hier werken we nauw met je samen om de puntjes op de i te zetten en de producten tot leven komen. Dit is het deel waar je op hebt gewacht.